Poskytnime vhodné služby


Ak si od nášho plánu sľubujeme, že bude úspešný, musíme byť trpezliví, pretože ten finančný úspech sa dostaví až časom. Na to, aby vôbec finančný úspech prišiel, potrebujeme osloviť a zaujať čo najviac ľudí, ktorí ak budú mať záujem a budú spokojní, zaplatia. A práve toto je hlavný bod.

peníze

Informovanosť, spokojnosť a platba zákazníkov.
Bez informovanosti sa o našich službách nedozvedia, takže ich nebudú ani vyhľadávať. Ak ich neuspokoja, narobíme si len problémy a o naše služby prestane byť záujem. Bez zákazníkov nebudeme mať ani plat, takže celá snaha bude zbytočná. Práve preto tieto 3 veci nepodceňujme.

Zaujímavou cestou, ktorou sa dá ísť je poskytovanie služieb a servisu. Podomových predajcov tovaru a  produktov má totiž už každý plné zuby a ľudia si už domyslia, že ak sme odkázaní na podomový predaj, tak sme zrejme výrobcovia a predajdovia, ktorí poskytujú šmejd, ktorý nemá záujem nikto patentovať. Aspoň ja mám takýto názor na podomový predaj. Pretože ak by ten produkt za niečo stál, tak by ho niekto patentoval a investoval doň. Následne by ho predával vo svojej predajni a robil mu reklamu pomocou tlače a internetu.

dohoda

Ak sa pustíme do podomového predaja tak to značí, že nikto o naše slávne produkty nemá záujem, iba naivní dôchodcovia, ktorí sa už 100krát mohli presvedčiť, že zakaždým kúpia šmejd s hlúpym patentom, ktorý nakoniec ani nevyužívajú a dali zaň podstatne vyššiu hotovosť, než si produkt v skutočnosti zaslúži. Podomových predajcov si taktiež ľudia spájajú s podvodníkmi, ktorí predávajú napríklad tovar v hodnote 10 eúr za 50 eúr. Nehovoriac o tom, že niekedy ukradnú i nejakú tú peňaženku a šperky. Osobne si myslím, že ak začneme podnikať a dáme sa na tento druh predaja, pokazíme si meno hneď na začiatku.

schůzka
Rozumnejšie by preto podľa mňa bolo, vyhľadať vhodného investora, ktorý sa nášho produktu ujme a my sa budeme starať o reklamu.